گشت و گذار های تجاری

گشت و گذار های من در پاساژ و مجتمع تجاری و بیمه و روانشناسی

گشت و گذار های تجاری

گشت و گذار های من در پاساژ و مجتمع تجاری و بیمه و روانشناسی

در این وبلاگ اطلاعاتی در مورد تجاری سازی روابط با آدم های دیگر توضیح داده خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


ابتلا به ویروس کرونا از طریق سرویس بهداشتی عمومی 


بر اساس گزارش سرویس ایمنا ، استفاده از دست شوئی های عمومی و دستگیره های آلوده و جمعیت زیاد برای تمام مردم نگرانی را به همراه دارد. بر اساس گزارشات صورت گرفته بیش از 50 درصد افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند، RNA این ویروس موذی را در مدفوع خود دارند و به احتمال بالا، ابتلا به این بیماری از راه استفاده از سرویس بهداشتی های عمومی تبدیل به یک موضوع نگران کننده و استرس زا شده است .
متخصصان بیماری عفونی همیشه توصیه می کنند برای کم کردن خطر ابتلا به ویروس کرونا، در هنگام استفاده از این مکان ها ، لازم است نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت کنید . نتیجۀ یک تحقیق که در محلۀ Physics of fluids  به انتشار رسیده است نشان داده، استفاده از سرویس های بهداشتی عمومی خطراتی را برای سلامتی افراد دارد. 
محققان اعتقاد دارند که ویروس کرونا در مدفوع موجود است و امکان دارد در هوای اطراف معلق بماند یا بر روی سطح بهداشتی قرار بگیرد و برای پیشگیری از این ویروس از طریق استفاده از سرویس بهداشتی عمومی لازم به انجام اقداماتی خاص است . 
به طور مثال ، قبل از ورود به سرویس بهداشتی عمومی از ماسک استفاده نمائید.
اگر افراد زیادی در این مکان هستند از تماس نزدیک با آن ها خودداری کنید و منتظر باشید تا سرویس بهداشتی خلوت تر شود و توصیه شده ، پس از کشیدن سیفون سریع از دست شوئی خارج شوید.
با این حال طبق نتیجۀ بررسی های صورت گرفته شده که نشان می دهد استفاده از دست خشکن های برقی ، ذرات آلوده را در محیط پخش نموده ، زیرا این دستگاه با به جریان در آوردن هوا، ذرات آلوده منتشر شده را توسط  افراد آلوده به ویروس کرونا را درهوا پراکنده می کند و احتمال دریافت مقدارویروس کرونا را کاهش می دهد. 
در کل بهتر است برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا از سرویس های بهداشتی عمومی دوری نمائید تا سلات جان تان حفظ شود. چرا که هزینه های درمان کرونا بسیار زیاد است.

  • ۹۹/۰۹/۰۶
  • بیمه سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی